2010. december 13., hétfő

Karácsonyi hangulat - próbálkozás #2

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nekem igen nehéz igazi ünnepi hangulatba kerülnöm a dolgos hétköznapok közepette. Pedig én úgy próbálkozom! Készítettem már koszorút, tegnap megsütöttem a hagyományos Christmas Cake-emet, amelyről már tavaly meséltem (apropó, idén mazsola, aszalt szilva, sárgabarack, vörösáfonya, cukrozott narancs- és citromhéj, friss narancshéj, dió és földimogyoró került bele - mennyeien nézett ki a keverék!), folyton karácsonyi zenéket hallgatok, az ajándékokon töprengek (amelyek közül sajnos idén jóval kevesebbet készítek s.k.), de... ha sikerül is elkapnom azt a bizonyos karácsony-érzést, az sem bizonyul túl tartósnak. Néhány napja Németországban jártam, ahol volt szerencsém ellátogatni egy gyönyörű kisváros csodálatos karácsonyi vásárába, és mivel ott viszont tényleg tombolt a forraltbor illatú, meghitt ünnepi hangulat, mutatok Nektek néhány képet, hátha ráérzünk...













0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése