2012. október 20., szombat

Tökminták

Közeleg a Halloween, lassan ideje beszerezni a faragásra szánt tökö(ke)t! Nem kell már most feltétlenül nekilátnotok a munkának, nálam is már egy-két hete figyel a legtökéletesebb példány, amelyet a boltban fellelhettem, mert amíg rémisztő dísz nem válik belőle, kellemesen ellehet a krizantémok, hangák, termések és más tökfélék társaságában, az évszakhoz illő kompozíciót, csendéletet alkotva. Ha túl korán kivájjátok ugyanis a tököt, fennáll a veszélye, hogy idő előtt megromlik.
Viszont ahhoz egyáltalán nincs túl korán, hogy elkezdjetek gondolkodni azon, idén milyen mintát is válasszatok a töknek! Valami klasszikus horrorelemet, mint amilyen a kísértet, a boszorkány, a denevér vagy a pók? Esetleg egy ijesztő fejet faragnátok, szintén egy örökzöld témát pedzegetve? Vagy a dekoratív jellegre helyezve a hangsúlyt, megelégednétek például tekergő vonalakkal vagy ismétlődő pöttyökkel?
Ihletért nézzetek szét (elsősorban természetesen amerikai) oldalakon, blogokon, sok helyen kinyomtatható sablont is fogtok találni. Én is hoztam egy oldalt, ahonnan letölthetők a minták, nézzetek körül, érdemes! Nekem a denevéres és a csillagos tök tetszett a legjobban, lehet, hogy ezek közül készítem el valamelyiket az idén. Esetleg mindkettőt...?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése