2012. október 30., kedd

Az én boszim


Előzetes terveimmel ellentétben végül mégsem a denevéres vagy a csillagos tököt faragtam ki, amelyeket mutattam Nektek pár napja, hanem egy régi ötletemet megvalósítva seprűnyélen száguldó boszorkát mintáztam.
Amint azt a (rosszul sikerült) képen láthatjátok, a boszim kellően nagy orrú, púpos vénasszony lett, de annál fürgébben repül a sötét, kísérteties éjszakában.
Nem volt nagy kunszt elkészíteni. Előzőleg papíron megterveztem a sziluettet, majd a tökre is rárajzoltam tollal, ezt követően pedig (na jó, a tök tetejének levágása és a zöldség kibelezése is megvolt) kezdődhetett az óvatos faragás egy éles késsel. Nagyon kell vigyázni, hogy biztosan jó helyen vágjunk, mert ha félrecsúszik a kés, és tönkremegy a minta... nos, nekem nem volt tartalék tököm, szóval nagyon figyeltem!
A boszi köré egy egyszerű keretet is hasítottam a tök héjába, a kés pengéjével karcoltam a vonalat, majd ennek mentén óvatosan kivágtam a héj felső részét úgy, hogy ne szaladjon be a kés a tök belsejébe, így csak a sárga húsán keresztül sejlik át a mécses fénye.
Ja, és eltettem pár kövér magot a tökből, ha nem felejtem el tavaszig, jövőre saját alapanyagot termelek a Halloween-dekorációmhoz!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése