2011. április 20., szerda

Húsvéti tippek


Tudom, hogy javában közeleg a húsvét, és semmilyen ötletet nem mutattam Nektek az oldalon ezzel kapcsolatban, amire két mentséget tudok felhozni: 1. bizonyára észrevettétek már, hogy közel sem vagyok olyan aktív ezen az oldalon (és sajnos a többin sem), mint régen, aminek az oka a munka. Alig van időm alkotni, de ha mégis akad, kedvem, ihletem nem igen van hozzá... 2. idén életemben először nem töltöm itthon az ünnepeket, nem lesz nagy húsvétolás, semmilyen módon nem készülök rá, nincs tojásfestés, sonkafőzés, semmi. Ebből kifolyólag hangulatom sincs igen hozzá, pedig úgy egy hónapja elterveztem, hogy majd dekupázsolok meg mindenféle virágos-tarka anyagból varrok tojásokat, de persze ez nem jött össze.

Szóval szégyellem magam, de nem tudok javaslatokkal előállni, hogyan tegyétek szebbé az ünnepet. Legalábbis saját ötleteim nincsenek. De mutatok pár oldalt, ahonnan talán meríthettek ihletet.

Az isteni Lindt csokoládé oldalán dekorációs tippeket és ünnepi recepteket találhattok. Szerintem érdemes nézelődni, akárcsak a német oldalon!

Természetesen a BBC oldalán is remek receptgyűjteményt találhattok, a kis nyuszifészek sütik vagy a gyümölcsös muffinok igazán ellenállhatatlannak tűnnek!

Megéri letölteni a Milka (ha jól tudom, nálunk nem terjesztett) húsvéti füzetkéjét is, mert nemcsak receptek, hanem néhány nagyon ügyes dekorációs ötlet is segít hozzájárulni az ünnepi hangulathoz. Ugyanezen az oldalon az alkotások leírásait is letölthetitek, érdemes kinyomtatni vagy elmenteni a következő évek húsvétjaira. Én a patchwork takarót már kinéztem magamnak ;)

Most ennyi jutott hirtelen eszembe, én ezeket az oldalakat találtam a leghangulatosabbaknak, legötletesebbeknek. Ha kedvetek van, olvasgassátok az oldal tavalyi húsvéti bejegyzéseit, biztosan több akad belőlük, mint idén ;)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése