2011. február 20., vasárnap

Homemade ajándékötletek

Nemrég rábukkantam egy honlapra, amelyen rengeteg remek ajándékötletet találhattok, ha egy kis inspirációra van szükségetek, amikor már úgy érzitek, kifogytatok az öteletekből.

Ezen az oldalon minden s.k. készítendő alkotáshoz részletes leírást és sok-sok fotót mellékeltek, így igazán könnyen követhetők az utasítások, és a rengeteg képnek köszönhetően különösebb angoltudás sem kell a megértésükhöz.

Oldalt találjátok a kategóriákat, amelyekbe az ajándékokat sorolták, ezek segítségével szinte minden alkalomra és mindenkinek ajánlanak ötleteket. Nekem különösen tetszett, hogy nemcsak a klasszikus anyák napi, karácsonyi, húsvéti, születésnapi tanácsokat kínálják, hanem olyan egyedi dolgokat is, mint az ajándékok babáknak vagy férfiaknak. Az előbbiek közül kiemelném a babazokniból kötött csokrot (eszméletlenül eredeti!), utóbbiak közül pedig az az örök megállapítás emlékezetes, amely szerint a férfi szívéhez a gyomrán kersztül vezet az út - ezért aztán recepteket is tettek fel az oldalra :)

A konyhából kikerülő ajándékok is hihetetlenül fantáziadúsak: a kedvenc ötletem a forralt borhoz egyedileg összeállított fűszerkeverék egy kis tasakban egy üveg itallal - olyan egyszerű és mégis hatásos, különösen amíg még tart ez a fránya tél.

Nézzetek körül, szerintem érdemes, biztosan gazdagabbak lesztek Ti is egy-két remek ötlettel, én már alig várom, hogy megvalósítsam egyiket-másikat!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése